۱۳۹۰ آذر ۱۲, شنبه

من "حجت الاسلام" نیستم؟

یکی از تغییرات اخیر تبلیغات برنامه ها و مراسم دینی در سالهای اخیر، تأکید این تبلیغات بر ارزش مثبت تحصیلات دانشگاهی حوزویان است؛ به این معنی که مانند عکس زیر، آنها را با تأکید بیشتری «دکتر» مینامند تا "حجت الاسلام". گویا بخش قابل توجهی از سخنرانان و مبلغین دینی خود احساس می‌کنند که جامعه با هویت دانشگاهی (و نه حوزوی) اهمیت بیشتری برای آنان یا سخنانشان قائل خواهد بود..
تصویر زیر تبلیغی دینی را مربوط به محرم 1390 نشان میدهد که کلمه ی "حجت الاسلام" با فونتی بسیار کوچک و کلمه ی "دکتر" به صورت پررنگ، بولد و بزرگ در وسط آگهی مورد تأکید قرار گرفته است.

کرج/محرم 1390






هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر