۱۳۹۰ مهر ۲۵, دوشنبه

کارگاه آزاد یک روزه نقد ترجمه/هادی جلیلی/26 مهر



۲ نظر:

  1. سلام اقا مهدي من مصطفي مقدم هستم دوست أرمان ذاكري اومدم ايران خونه أرمان أينا يادته؟ من ديدم توي گودر تبليغ يك دوره كلاس هاي اموزشي كرده بودي كه قسمت وبر را هم خودت درس ميدادي امكانش هست اينها را ضبط كني براي من هم بفرستي من خيلي علاقه دارم به اين موضواعت اينجا ما امكانات هاي اينجورر نداريم ممنونت ميشم مصطفي

    پاسخحذف
  2. به به به! سلام آقا مصطفی. خیلی مخلصم. مگه میشه شما رو فراموش کرد؟ واللا در مورد اون کلاسا من خودم فک کنم علیرغم تمایل درونیم نمیتونم تمامشونو برم. شاید فقط یکیش رو. و مال خودم هم که ارزش این حرفا رو نداره. اما یادداشتها و چیزهایی که میخام سر کلاسه بگم و گه سرعت نت اجازه بده فایل صوتیش رو میفرستم تا اوج بیسوادی ما عیان بشه. لطفن ایمیلت رو برام بذار.
    شاد باشی و سلامت هر جا که هستی..

    پاسخحذف