۱۳۸۹ بهمن ۱۱, دوشنبه

فساد علمی..

همه‌ی ما می‌دانیم منظور از این کلمه‌ی "مشاوره" چیست!! چیزی شبیه سفارش. واقعن قبح این حرکات غیراخلاقی ریخته است.. زمانی علم شرافت داشت و حریم. من نمی‌خواهم در مورد دقیقن همین مورد قضاوت صد در صدی کنم، اما سفارش گرفتن برای مقاله و پایان‌نامه نوشتن کار غیراخلاقی است که دودش در چشم همه‌مان می‌رود و فرداهای این جامعه را تیره و تارتر می کند. دکترایی که خودش تزش را ننوشته، مدرسی که خودش مقاله‌هایش را نمی‌نویسد (که تا الان که خودشان می‌نوشتند این بود وضع افتضاح کیفیت غالب مقاله‌ها و رساله‌ها) چه فردایی را برای آینده‌ی علمی جامعه می‌توان انتظار داشت؟ این یکی دیگر کار حکومت نیست.. الان خودمانیم که برای پول و سود شخصی، آينده‌ی جامعه‌ را نابود می‌کنیم... آی دوستان عزیز خودم من! که این کار را میکنید، بدون رودربایستی کارتان خیلی اشتباه است و با عرض شرمندگی برای من فرقی با دزدی ندارد. خلاص!

زمان و مکان: 9 بهمن 89، پل گیشا


۳ نظر:

  1. سلام
    من هم چشمم به جمال این کاغذ افتاده و البته پیاده رو ها هم از این امر مستثنی نیستند متاسفانه
    این مطلبی که آقای عبدالکریمی در روزنامه شرق نوشته اند خیلی تلخه
    http://sharghnewspaper.ir/Released/89-11-10/256.htm#45214
    چند وقت پیش هم که در مترو کنار یک معلمی نشسته بودم درددل میکرد و می گفت شور و عشق اولیه که به هنگام معلم شدن داشت را از دست داده...

    پاسخحذف
  2. سلام انقدازين چيزاديديم كه ديگه برامون عادي شده!انقدردزدي انجام ميشه دزدي هابزرگتركه اين درمقابلش هيچه!ازتقلب گرفته كه دزديه ولي خيلي عادي انجام ميشه واگربگي اينم نوعي دزديه بهت ميخندن تادزدي هاي ديگه.....
    آپيدم بازدوست دارم نظرتوبدونم.

    پاسخحذف
  3. باز این که نوشته "مشاوره" !!!!!

    من دیدم همه جا فروش دیدم

    پاسخحذف